Bir yanda ölçülü ve araştırmacı, toprak ürünleri ve sebzeyi tercih eden Güney halkları, diger yanda ise vahşi ve etobur Kuzeyliler... Tabi bunlar aslında toplumsal olarak değerlendirilmediklerinde son derecede inanılmaz görünen stereotiplerdir. Ve bunlar "Kuzey" ya da "Güney" gibi coğrafi bölünmelerden çok, daha soyut imgelerle ulusları ve ulkeleri tanımlamaktadır.