“Eskiden insanlar çocuklarına miras bırakırlarmış. Miras onların iyiliğine mi olur, kötülüğüne mi, orası duruma göre değişir. Bırakılan miraslar ve bunları alan insanların ne olduğu ile ilgili bir sürü kitap yazılmış, masallar anlatılmış, piyesler oynanmıştır. Niçin? Çünkü mirası oluşturan malın kazanılmasında haksızlıklar yatardı, başkasının emeğiyle, başkasının sırtından kazanılırdı bu mallar; o yüzden ta başından içinde kötülüğü, günahı, haksızlığı taşırdı.”