Senden durup dururken nefret edenleri görürsün.
Ama ortada hiçbir şey yok ve onları tanımıyorsun,
Lakin bu önemli değil.
Senin varlığın yada bir gülümsemen veya orda öylece durup dikkat çekmen bile onlar için yeterince nefret sebebi sayılır.
Ellerinden gelse seni öldürseler anca rahatlarlar.
Müthiş bir haset, nefret, kıskançlık, çekememezlik.
Aslında senin hiçbir suçun yok. Kendi kendine takılan, zorlu ve mücadeleci bir hayat yaşayan, kimseye bulaşmayan kendi halinde birisin sen.
Yaratıcı aslında onlardan (Zina mahsulleri) diye bahseder. Yani gayrimeşru ilişki sonuçları..
Onlar ; (Kötü Tohum) olarak geçer..
Yani onları düzeltemezsin,
tabiatın kanunlarına ve düzene aykırı.. denge...
Yapman gereken; kendi hayatına bakıp, görmezden gelip mücadelene devam etmek...