Bir defter aldım ne yazmalıyım bilmiyorum 🤷🏻‍♀️
1000Kitap
“Gecelerden bir gece uyanırsan apansız Uzaklarda elemli, garip bir kuş öterse Bir ceylan ağlıyorsa dağlarda yapayalnız Ve bir gün kabrimde bir sarı çiçek biterse Bil ki seni düşünüyorum”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Doğru söz, susmaktan; susmak da yalan sözden daha hayırlıdır. Salih bir arkadaş, yalnızlıktan; yalnızlık da kötü bir arkadaştan daha hayırlıdır."
Kitap okumak ve yalnızlık çok tehlikelidir... Çünkü insan o huzuru tadınca, bir daha insanlarla muhatap olmak istemez .
Duygu ve Düşünce
"İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi.." Cahit Zarifoğlu
Mübtelâyım bir ümitsiz gizli derdin zehrine..