Cyrano

Cyrano
@bir_cyrano
O güzel adamlar o güzel atlara binip gittiler...
Beni de bir zamanlar seven olmuştu...
Reklam
Düşsever bir adam!
Batan güneşe karşı, küçük bir ırmağın kıyısında Oltasını savurmuş, oturuyor bir düşsever adam Atmış tüm endişelerini bir yana Dinleniyor bakarak kıpırtısız duran olta mantarına Belirsiz düşünceler sarmış adamı: <<Ay sisler içinde yitiyor, Belki yarın ben olmayacağım ama bu hafif dalgalar Bu yaz günü, bu tatlı uyuşukluk Hepsi yeniden olacaklar.>> Sonra belli belirsiz ve biraz da kaçamak Sonsuzluk üzerine düşünüyor düşsever adam Ve titriyor yakaladığı balık kumların üzerinde: <<Su nerede?>> O yok, bir daha da hiç olmayacak. Nasıl da çabalıyor solumaya: çok, çok geç artık Ona göre değil bu kuru, bu korkunç hava Solungaçlar açılıp kapanıyor. Kum ılık ve apak Oturuyor düşsever adam olta mantarına bakarak.
İki cehennem arasina sıkıştık kaldık. Gitsen gidilmiyor, kalsan kalınmıyor.
Gelsen bulacağın, bulsan seveceğin bir şey kalmadı artık!
Yalnızlığın kötü tarafı kendine katlanmak zorunda olman, iyi tarafıysa başkalarına katlanmak zorunda olmayışındır.