Cyrano

Cyrano
@bir_cyrano
O güzel adamlar o güzel atlara binip gittiler...
Düşmenin kurali zaten hep aşağı aşağı gitmek degilmidir? Öyleyse şaşmamali bu halimize.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zavalli insanoğlu :(
Kısmen kaliteli insanlariz.
Truman Capote
"Tüm beşeri hayatın kendi mevsimleri ve devreleri vardır ve hiç kimsenin kişisel kaosu kalıcı değildir. Kişi, her şeyden sonra, ilkbahar ve yaza yol verir, bazen dallar çıplakken ve toprak buzdan çatladığında, insan onların asla gelmeyeceğini sansa da, ilkbahar ve yaz daima gelirler."
İşte Sessizlik... Ilık ılık bir his yayiliyor kalbimden, demek böyle oluyormuş...Ölüyor olsan da korkmamak cok kolaylastiriyormuş işi meğer, değilmiki en büyük azap korkudur! Ne kalabiliyor ne de gidebiliyorsan, beklemek kötü değildir ama yakışmaz yüce bir gönüle böyle beklemek. Hic bir duan kabul olunmuyorsa eğer, duası kabul olunacak insan olamadiğindandır elbet. Ama insan olmak öyle zor ki, Hep azgın bir nehirde sürüklendiğimi düşünürdüm, boğuldum hatta bir çok sefer. Simdiyse durgunlaşan nehrin sularinda sirtüstü yatiyorum, yüzüme vuran guneşin huzuru var içimde, bogulmanin nesi kötüymüş, hiç acı hissetmeyeceksek eğer! Bu gün öyle güzel bir gündür işte, el sallayasım var; içinde benimde olduğum gemilere...