İşte Sessizlik...
Ilık ılık bir his yayiliyor kalbimden, demek böyle oluyormuş...Ölüyor olsan da korkmamak cok kolaylastiriyormuş işi meğer, değilmiki en büyük azap korkudur!
Ne kalabiliyor ne de gidebiliyorsan, beklemek kötü değildir ama yakışmaz yüce bir gönüle böyle beklemek.
Hic bir duan kabul olunmuyorsa eğer, duası kabul olunacak insan olamadiğindandır elbet. Ama insan olmak öyle zor ki,
Hep azgın bir nehirde sürüklendiğimi düşünürdüm, boğuldum hatta bir çok sefer. Simdiyse durgunlaşan nehrin sularinda sirtüstü yatiyorum, yüzüme vuran guneşin huzuru var içimde, bogulmanin nesi kötüymüş, hiç acı hissetmeyeceksek eğer!
Bu gün öyle güzel bir gündür işte, el sallayasım var; içinde benimde olduğum gemilere...