İçimde ki depremin enkazı altında kaldı yüreğim..
Her derdin altında derman, her acının sonunda bir yol vardır.İçine düştüğümüz bu dünya içerisinde; her duygunun bir anlamı, her nefesin bir hedefi vardır. Gülüyoruz, ağlıyoruz, kimi zaman kendimizden başkasını bulamazken, kimi zaman ise koca bir kalabalık içerisinde yapayalnız kalıyoruz.İşte Kenan Baran'ın da hikayesi tam da böyleydi.Kader biraz da insanın elindedir; ona teslim olup savrulmakta var, gayret ile kendi yazgını yazmakta...