Mavikelebekim

Kitap hayattı , okumak hayattı . Hayatın amacı düşünmekti , yaşamaktı ,yaşarken hissetmek,anlamak ,görmekti. Okumayan insan asıl hayatın ne olduğunu bilmez , çiçeğe su vermeden büyümesini bekler.