Heyecanla sonunu getirmek istedim ancak bitirince aklımda keşke tadını çıkararak okusyadım düşüncesi oluştu.
Kitapta çocuğun masum sevgisi , gencin hareketli umut dolu sevgisi ve büyümüş bir annenin hayal kırıklığı ve acı dolu sevgisini bir arada okudum.
Kesinlikle okunması gereken bir kitap.