KK

KK
@biraksam
bu günlerde gecer.
bugün de yazmadi. iyi geceler.
Edebiyat
Reklam
yazsam mi, yazmasam mi.. hep ayni soru.
Edebiyat
bakisiyoruz, yakisiyoruz ama olamiyoruz.
Edebiyat
otobüsün camina kafasini dayadi, yine hayal etti. hayal etmek kadar güzel sey yoktu. insani insan eden hayal etmekti. ❥
Edebiyat
ya sahiden hayal edersen, düsündügün seyler gercek olmuyor dimi?
Edebiyat
Reklam