Şunu kabul etmeliyiz ki; İnsan özü, yaradılış gereği itaat etmekten ziyade, itaatsizliğe daha yatkındır. Zaten sorun da burada başlıyor. Bizler istiyoruz ki çocuklarımız bizlere itaat etsin! Hayır, itaat etmesinler, doğru yolu bularak kendileri olsunlar. Amacımız bu olsun. Onlardan itaat etmelerini istedikçe ya sizden uzaklaşacaklar ya da kendileri olmaktan vazgeçecekler.