sema

sema
@biravare
sevgili dost, merhameti gördün mü?
..biz hepimiz lüzumundan fazla ciddiyiz.. belki de bunun için mutlu olamıyoruz..
Sayfa 114·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Temiz ve umutlu olmalı sevgi.
Sayfa 113·Kitabı okudu
..otururlar, bir süre şundan bundan konuşurlar, daha çok Sahabilerle, evliyalarla ilgili menkıbeler anlatırlar, insanoğlunun bir daha ulaşamayacağı o görkemli günleri anarlar, içlerini derin, hoşa giden, merhametli bir hüzünle doldururlar, öylece duydukları hüznün ortaya çıkardığı incelmiş duyarlıklarla sessiz sedasız evlerine çekilirlerdi.
Sayfa 97·Kitabı okudu
İnsan onunla tanıştığı anda, onu sanki baştan tanıyormuş gibi oluyor.
Sayfa 76·Kitabı okudu
-Ya sen çok fitnesin, ya da ben sahiden aptalım, dedim. - Bilemedin işte, dedi, ikisi de değil. Sadece olanlardan haberin yok, o kadar. -Bir şey söyliyeyim mi sana, hiçbir şey bilmek istemiyorum.
Sayfa 74·Kitabı okudu