sema

sema
@biravare
sevgili dost, merhameti gördün mü?
Şehir yıkıntıları. Ve insan yıkıntıları.
Sayfa 5·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2023 20:56
·
2023 2. kitabı
Fatih Duman
8.8/10 · 384 okunma
Mecbur olduğumuz bir şey var şimdi tam da şu anda ve şu zamanda silkelenip yeniden bir besmeleyle başlamak. Hem biliyor ve inanmıyor muyuz ki "Allah yeniden başlayanların yardımcısıdır" başka bir yardım ya da bir başka yardımcı mı bekliyoruz?
Sayfa 180·Kitabı okudu
Olmuyorsa vardır bir bildiği. Mutlaka vardır. Ezcümle zoru kolay eden de olmaza "ol" diyen de ümit kestiğin de veren de gayreti gören de var... Gerisi vesaire...
Sayfa 177·Kitabı okudu
Birileri bilsin diye yapılmamalı bazı şeyler "Allah biliyor" demek en güzel teselli ve en kıymetli karşılıktır bana kalırsa. Ama bazen öyle olmuyor. İnsan işte, söylemek göstermek ve bildirmek istiyor. Ve hata ediyor. Bir söz geliyor aklıma, muhtemel ki ismini bilmediğimiz güzel bir adamın dilinden dökülüvermiştir bu söz "yaptığın iyiliği unut, yapılan iyiliği unutma" diye hikmetli bir cümle. Büyük bir söz, manası büyük, hakiki ve hakikatli.
Sayfa 171·Kitabı okudu