sema

sema
@biravare
sevgili dost, merhameti gördün mü?
Ama insan kördür, biliyorum. En çok kendi kusurlarına ve kendi noksanlarına kör.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazıları - çok şey söylüyor, her şeyi çok söylüyor. Bazı vakit oluyor anlatmamış olmayı diliyor insan. Mesela her vakitte sordukları sorular var aklımda, karşımda cehennemin kapısı önünde bekleyen melek gibi bekleyip de hesap soranların.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Her öğrendiğim şey daha da eksik olduğumu öğretiyor bana.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Bir gün Hz. Fatma Hz. Ali'yi hüzünlü görünce şöyle dedi: "Ey Ali, eğer üzüntün bu dünya içinse bize yakışmaz. Yok, eğer ahiret içinse söyle de beraber üzülelim..." Hayatına şiar edineceğin, unutmadan her defasında hatırlayıp da kendine çeki düzen vereceğin bir cümle.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Değil mi ki kardeşilik, dostluk, yarenlik, kusur görmek değil de kusur örtmektir.
Sayfa 40·Kitabı okudu