sema

sema
@biravare
sevgili dost, merhameti gördün mü?
Anlaşılmadığın zaman susmak en anlamlı hâl geliyor bana.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen insanın kuvveti hayır diyebilmesindedir. Günün rüzgarına kapılmadan, doğru bildiğini söyleyebilmek. Hak bildiği yolda eğilip bükülmeden, şartları kendine yontmadan, şikâyet etmeden yürümek.
Sayfa 256·Kitabı okudu
Bir yol daha var. O da bu fare yarışından çekilmek. Daha az tüketmek, daha az istemek, küçük şeylerle yetinmeyi bilmek. Otların daha yeşil bittiği bir yer varsa eğer, gözünü oralara çevirmemek. Kendi içini büyütebilmek. İnsanı aziz bilmek, hayatı aziz bilmek.
Sayfa 236·Kitabı okudu
Önyargıların lüzumsuzluğunu beyan eder.
Sayfa 223·Kitabı okudu
Kimse hakkında kötü söz söylemiyor, sözünü israf etmiyor ve "Ya iyilik söyle, ya sus!" bilgeliğine riayet ederek konuşuyordu.
Sayfa 208·Kitabı okudu