Ah hayat köşende durup sadece işini yapıyordun.Koskoca kişi seni saatlerce izlemiş .Gelip tebrik etti başardığım şeyler için onca kişi arasında.Millet onunla iletişim kurmak için can atarken o sana mesaj atıyor dm üzerinden tebrikleşiyorsunuz .Bir günde bana neler yaşatıyorsun yarabbiö😂😂😂
Kimsenin boş vakti olmayın!
Birinin boş takviminde, o yalnızlık ve çaresizlik günlerinde can sıkıntısını dağıtan kurtarıcı bir gün olursun. Günlerini seninle doldurur, vaktini seninle tüketir. Ancak ne zaman ki hayatı renklenir, etrafı kalabalıklaşır ve o takvim yeni insanlarla, yeni heyecanlarla dolmaya başlar; işte o zaman üstünü kırmızı bir kalemle çizeceği, varlığını en hızlı unutacağı ilk tarih seninki olur. Çünkü bazı insanlar için sen bir değer değil, sadece geçici bir boşluk doldurucusundur…
Reklam
"Sana yolculuk yapmak istiyorum, Kes yüreğine giden bir bilet, CAN kenarı olsun..." 🍀💚🌱
Şunu öğrendim ki
Kendimi sevmeyi başardığımdan beridir Allah’a daha da yakınım çünkü taşıdığım kalbin aldığım nefesin Allah’a ait olduğunun sık sık bilincindeyim o zamandan beridir daha da iyiyim arınmış yeniden doğmuş gibiyim. Yaşadığım tüm kötü günlere isyanlarıma tüm günahlarıma tövbe çekip geride bıraktım ve evet hiç bir amacım yok dersem bile buna tutunacağım artık. Kalbimde taşıdığım can emanettir tüm kalbimle bilincindeyim ve şunu da söyleyeyim kaybettiğim hiç bir yakınıma artık neden öldü, yaşasaydı, Allah’ım sana ne yaptım, neden aldın onu benden demiyorum çünkü gerçek yerimiz orası ve denildiği gibi “ Yaşamak, ölümün elinden ödünç alınmış bir vakittir sadece.” Diğer dünyaya iyi bir insan ve güzel işler yapmış insan olarak gitmek istiyorum tüm amacım bu artık. Kaybettiklerime karşı içimde yalnızca derin özlem ve hafızalarımda sadece güzel anılarımı taşıyorum isyan yok :) ve şunu da biliyorum ki artık ölen kişiler kalbini ve allahı tanıyarak ölen kişilerdir son zamanlarındaki huzurları bundandır…
Suya düşmüş bir kağıttı, üstelik kalemim de kaybolmuştu; ruhtan dokunulmuş sesimin rengiydin. Olmadı... Yaşamın kıyısında tuttuğum bir balıktın; elimde can çekişince bıraktım seni özgürlüğüne. Neek
1000Kitap
Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur. Can da, inci mercan da . Herkes aynı değil ki azizim, yüzlerce kalbi ziyan eden de var, bir kalbi yüz bin defa seven de .
Reklam
Reklam