birealist

birealist
@birealist_
Ben üç şey biliyorum; dinlemekle dört kılana anlatacağım.
Anlamasan da olur. Kimse anlamasa da olur. Gerçek hürriyet budur Olric. Ben anlıyorum. Anlatamasam da olur.
Sayfa 417·Kitabı okudu
Reklam
Ben de herkes gibi günlük sevinçlerin, heyecanların akışına kapılıp gidemez miyim? Neden olaylar, benim üzerimde silinmez izler bırakıyor?
Sayfa 415·Kitabı okudu
Anlam kadar insanın hayatını zehir eden bir kavram yoktur.
Sayfa 403·Kitabı okudu
'Beni ya şımartın, ya da kapı dışarı edin!' diye bağırdı. 'Yarı içtenliğe dayanmam zor benim.'
Sayfa 384·Kitabı okudu
Olur ya, belki bir gün tam senin gibi hissederim, senin heyecanların benim heyecanlarım olur: o zaman seni bütünüyle yaşarım, kim bilir?
Sayfa 375·Kitabı okudu
Reklam