Biliyormusun sevgili ben neden çok uyuyorum?Çünkü ben kendime orda bi dünya kurdum.İyiliklerin olduğu,karşılıklı aşkların olduğu,kadına şiddetin olmadığı,hayallerimin olduğu,özgür olduğum bi dünya kurdum.Kaçıp kaçıp o dünyama sığınıyorum)Sonra neden çok uyuyorsun diye soruyorlar)Gülüp keçiyorum.Dünyamdan habersizler.Haberleri olsa çirkinliklerini benim dünyama bulaştırırlar)Ancak buna izin vermem)neden biliyormusun?)Çünkü orda sen beni seviyorsun sevgilim)O dünyada sen varsın 🖤Sen beni sevmedin(Bende kendime beni seve bileceyin bi dünya yaratdım🖤uyumak insanın bi kaç saat ölü halinda olduğu demekmiş)Sende beni ölünce seviyorsun.Bu yüzden her gün her saat her an ölüyorum ben🖤