Sema Huseyn

Sema Huseyn
@birfincancay
Üzerimde yarım kalmış bir hayalin hüznü var..
Reklam
Kaç gündür iyi uyuyamıyorum sevgilim.bu hayatdan bıktım kendi dünyama dönme zamanı.Yani senin yanına🖤benim dünyam sensin sevgilim.bazen beni sevmediyin aklıma geliyor uzun bi süre uyumuyorum.Benim dunyamda beni bekliyormusun?ben seni çok bekledim..Gelmedin( Bak yine de ben sana geliyorum ölü halimle.yorgun bi beden ve aşka inanmayan aşık kaldı geriye seni beklerken.. Ölüyorum yine🖤çünki seni çok özledim...
Yağmur yağıyor dışarıda öyle güzel sakin sakin yağıyor ki) Seninle el ele yürüyoruz sokaklarda)Yağmurun altında daha fazla yürümek icin yolumuzu uzatıyoruz .Sonra bi eski kafe görüyoruz.Hemen hadi bi çay icelim diyip içeri giriyoruz.Kafe eski olduğu kadar o kadar sıcak o kadar şirin bi yerki)Her köşesini hayranlikla izliyoruz)En guzel köşesinde camın hemen yanında oturup 2çay söylüyoruz.Camdan yağmur damlaların süzülmesini izliyor çayın sıcaklığını içimize çekiyoruz.Sohbetimiz o kadar guzel ki ,Çayın kokusu da ayri guzelleştiriyor muhabbetimizi)Sonra sakin bi melodi çalıyor arka tarafda.Kalkıp beni dansa davet ediyorsun)Kafede sadece ikimiz varız ve gülüş kahkaha seslerimiz bize eşlik ederek dans ediyoruz.) Ve ben uykudan ayılıyorum)Gerçek dünyaya geri dönüyorum.)Bugunde çok uyudum sevgilim🖤Kendi dünyamda seninle guzel vakit gecirdim) Gercekte sen yağmuru sevmezdinki)Demişdim ya ben kendi dünyamı kurdum o dunyada sen yağmuru seviyordun sevgilim🖤Yine geleceyim sevgilim🖤
Senin için ölüyorum
Biliyormusun sevgili ben neden çok uyuyorum?Çünkü ben kendime orda bi dünya kurdum.İyiliklerin olduğu,karşılıklı aşkların olduğu,kadına şiddetin olmadığı,hayallerimin olduğu,özgür olduğum bi dünya kurdum.Kaçıp kaçıp o dünyama sığınıyorum)Sonra neden çok uyuyorsun diye soruyorlar)Gülüp keçiyorum.Dünyamdan habersizler.Haberleri olsa çirkinliklerini benim dünyama bulaştırırlar)Ancak buna izin vermem)neden biliyormusun?)Çünkü orda sen beni seviyorsun sevgilim)O dünyada sen varsın 🖤Sen beni sevmedin(Bende kendime beni seve bileceyin bi dünya yaratdım🖤uyumak insanın bi kaç saat ölü halinda olduğu demekmiş)Sende beni ölünce seviyorsun.Bu yüzden her gün her saat her an ölüyorum ben🖤
Edebiyat