Büyük bir mutluluktu bu benim için. Mutluluğu daha önce tatmıştım ama hiçbir zaman böyle kendimden geçmemiştim.O günden beri ona olan güvenim hiç sarsılmadı.Arasıra hemen hemen bütün bir gün, ama geleceğine kesin bir inançla bekledim, kendi kendime 'bir işi çıktı anlaşılan, yada yolculuktadır, gelir nasıl olsa.' dedim.Gerçekten de her zaman geldi. Yalnız karanlık gecelerde gelmez, çünkü biraz ürkek bir yavrucaktır. Ay ışığı olduğu zamanlar gece de gelir. Ben kendim karanlıktan korkmam, ama o benden daha küçük. Benden sonra doğdu. Sık sık giderim kendisini görmeye. Yaşamanın çekilmez duruma geldiği anlarda benim tek avuntum, tek güvendiğim daldır o.