Öncellikle kitaba başlamadan önce birçok olumsuz yorum okudum veya duydum. Eğer bu yorumları dikkate alsaydım bazı okuyucular gibi kitaba başlamadan rafa kaldırabilirdim. Fakat kitap genel itibariyle beğendiğim bir kitap oldu. Yazarın diğer kitaplarının aksine hatta okuduğum kitapların aksine anlatımda farklı bir yöntem kullandığı için olumsuz eleştiriler almış diyebilirim. Yazar alışılmışın dışında bir perspektiften kitabı bize aktarmaya çalışmış. Özellikle yan karakterlerin de hayatını çözümlemesi çok hoşuma gitti. Sonuçta herkes kendi hikayesinin başrolüdür. Yan karakter diye önemsemediğimiz şahısların kendi hikayesinde başrol olduğunu hatırlatmak istemiş zannımca. Bazı yerlerde kafa karıştırıcı gibi görünse de genel itibariyle beğendiğim bir kitaptı. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.
Keyifli okumalar dilerim...