📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ayh! Kaç ay sonra sonunda kitap okuyabildim o kadar rahatladım ki anlatamam.
Mangaya gelecek olursak çok tatlı başladığını söyleyebilirim. Sonda bonus metin var hikayenin roman hali ama esas hikayenin içine çok dahil değil ve bu bence çok hoş olmuş. Zaten ilk önce internet ortamında roman halinde yayımlanmış bir seriymiş oradan çizime dökülmüş.
Karakterlere baktığımızda öncelikle klasik okulun popüler çocuğu ve dışlanmış kızı hikayesinin iş yeri versiyonu gibi geldi bana. Kadının gizliden gizliye aşık olması, adamın hiçbir şeye hayır diyememesinden kaynaklı bir iddianın başlaması eğlenceli bir hikaye oluşturuyor. Fikirlerim şimdilik bu kadar.