Selam:)
Minnoş sevimli kitaplarda bugün ,,tam küçük kardeslerimizin okuyabileceği türden mücadele ruhu,yaşama sevincini aşılayan doğaya dönüp içimize bakmamizi öğütleyen bir kitapti,,gayet akıcı satirlardi severek okudum,,,
Hikayemiz Adana'da Ceyhan'nin Sirkeli köyünde geçen Asım adında bir çocuğun ağzından yazılmış bir hikaye,, düşündükleri hissettikleri ile hayata bakışı ile köydeki yaşıtlarından farklı olan Asım onların arasına girneye kendini kabul ettirmeye çalışır ama hayatındaki çoğu şey gibi bu da kolay olmaz ama asla mücadele etmeyi bırakmaz:)
.
Kitapla kalın :)