Romantik Fantastik diye başladım ihanet ve ters köşelerin içinde boğuldum. Kitap çok sürükleyiciydi. Seri aslında uzun zamandır kitaplığımda duruyordu -çürümeye yüz tutumuş bir şekilde- ancak bir türlü okumaya fırsat bulamamıştım. Neden bu kadar beklettiğimi de bilmiyorum keşke daha önce okusaymışım. Kitabın özellikle son 50 sayfasında şok üstüne şok geçirdim, kime ve neye inanacağıma şaşırdım. Neyse lafı daha fazla uzatmaya gerek yok sonu çok heyecanlı bitti ve ben çok sevdim şimdi bir koşu ikinci kitabı hüpletmeye gidiyorum:)