birliseli

birliseli
@birliseli
9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2017 00:00
Julia bir müzisyendir ve keman çalıyor.Roma seyahatinde bir antikacıdan Incendio adlı daha önce hiç duymadığı bir beste satın alıyor.Eve döndüğü zaman besteyi ilk defa çalıyor ve olaylar başlıyor.Kitap oldukça akıcıydı.Rahatça,zorlanmadan okudum.Kurgusu oldukça iyiydi.Kitabın sonu tahmin edilemezdi.Bağlatılar iyi kurulmuş.Kitapta en sevdiğim kısım Incedio'nun hikayesinin anlatıldığı geçmiş zamanalara ait bölümlerdi.
Ateşin ŞarkısıTess Gerritsen · Martı Yayınları · 20163,919 okunma