birliseli

birliseli
@birliseli

birliseli

, bir kitabı okumaya başladı
Paul Doherty
7.6/10 · 175 okunma
Reklam
"Her şey o zaman değişti işte.Kabus o zaman başladı.Incendio'yu ilk çaldığım zaman.Bu müzikle ilgili bir şey hayatımıza bulaştı ve kızımı, her gördüğümde kanımı donduran birine dönüştürdü."
martı yayınları·Kitabı okudu
9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2017 00:00
Julia bir müzisyendir ve keman çalıyor.Roma seyahatinde bir antikacıdan Incendio adlı daha önce hiç duymadığı bir beste satın alıyor.Eve döndüğü zaman besteyi ilk defa çalıyor ve olaylar başlıyor.Kitap oldukça akıcıydı.Rahatça,zorlanmadan okudum.Kurgusu oldukça iyiydi.Kitabın sonu tahmin edilemezdi.Bağlatılar iyi kurulmuş.Kitapta en sevdiğim kısım Incedio'nun hikayesinin anlatıldığı geçmiş zamanalara ait bölümlerdi.
Ateşin ŞarkısıTess Gerritsen · Martı Yayınları · 20163,919 okunma

birliseli

, bir kitap okudu
9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
16 günde okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2017 00:00
·
2017 2. kitabı
Tess Gerritsen
8.6/10 · 3.919 okunma