İnsan beyni ne tuhaf. Kendi düşüncelerin hakkında düşünce üretebiliyor, hatta kendini düşünürken yakalayıp bir şeyler düşündüğünü fark ettiğini düşünebiliyorsun.
Bu yaşıma kadar öğrendiğim bir şey varsa o da cennete ya da cehenneme gitmek için ölümü beklememizin gerekmediğidir çünkü her insan kendi cennetini de cehennemini de içinde taşır.