"Üzerime güneşin battığı,ömrümün eksildiği, ancak amelimin artmadığı bir güne duyduğum pişmanlık kadar başka bir şeye pişmanlık duymadım"
{Abdullah b.Mesud r.a}
İlk 100 sayfa hiç akmadı nerdeyse dili çok ağır ve durağan bir anlatımı vardı. Çeviriden kaynaklı belki de ama okunmasa da olur diyebileceğim bir kitap oldu.
Kitabın güçlü bir konusu var ancak Baba-çocuk ilişkisi,yokluk hissi tam hissettirilememiş.Olay örgüsü çok parçalı,kopuk. gereksiz uzatılan detaya girilen kısımları okumadan atladım. Beklentimin altında kaldı Ama yine de okunabilir,yazarın emeğine sağlık.
Baba İziNecati Öziri · Holden Kitap · 2025727 okunma