Eskiden herkesin içinde aynı iyiliğin olduğuna inanırdım. Şimdi insanların birbirini ne kadar kolay kırabildiğini görüyorum. Bir sözle, bir sessizlikle, bir “umursamıyorum” tavrıyla…
Ve en kötüsü şu: İnsan alışıyor. Kırılmaya, yalnızlığa, beklemeye, cevapsız kalmaya alışıyor. Ama alışmak iyileşmek demek değil. Bunu geç öğrendim.