H

H
@birpetunya_
Petunyalar açtı, umut mevsimi çiçeğim.
Bence dünyanın en güzel hissi sevildiğini bilmek ve bundan asla şüphe duymamaktı.
Sayfa 376·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen inancın bittiği yerden doğar tüm umutlar, ölen bir şeyi değil öldüğüne inandıklarınızdır aslında kül olanlar.
Sayfa 309·Kitabı okudu
Her kalp kırarak sever var olduğu yeri. Dökmeden incitmeden sevilmez ve sevemez kimse.
Sayfa 251·Kitabı okudu
Acıya yürüyordum yüzümde gülümsemelerle, Kalbimi yaşattığımı sanıyordum onu tüketirken En güzel hikâyeler böyle başlarmış aslında, Vedaları başlangıç sayarken.
Sayfa 132·Kitabı okudu
"Gözden ırak olan gönüle girdikten sonra ne fark eder ki..."
Sayfa 131·Kitabı okudu