Senâ`

Senâ`
@birsenaa
Ben bir samanyolu bedevisiyim artık..
Mehmed Âkif rahmetli, Sebîlü'r-Reşâd yazılarının birinde şunu söyler: " İşte bizi öldüren, zaafa, tefrikaya düşüren iki derd-i içtimâi: azimsizlik, terbiyesizlik."
Reklam
Dikenlik geçilmeden gülistana varılmaz.
Şiir bir şuurun, bir şiârın sesidir.
Bugün içinde bulunduğumuz tefekkürsüzlük krizi aynı zamanda bir tavırsızlıklık krizidir. Tavrımız demek, dünya ile ilgili bir iddiamız, özgün bir yapış tarzımız ve kendimize ait bir yönümüz olması demektir. Tavırsızlık aynı zamanda tarzsızlık anlamına gelir. Kendine has düşünme, eyleme ve bilme tarzı olmayan bir toplumun kendine has tavrı olması da mümkün değildir. Tefekkürümüzü eylem, tavrımızı da tarz ile bütünlediğimizde yeni ve özgün bir medeniyet ortaya koyabiliriz.