O yıllarda yaşananları biyografilerden, otobiyografilerden yada ansiklopedilerden illa ki öğrenebilirsiniz. Ama yaşanmış olayları bu kadar kusursuz bir şekilde yazan birinden okumak her zaman daha farklı olmuştur. Bu onların bir örneği. İlk okuduğumda eski basımından okumuştum. Bazı sayfaları yoktu. Tanımadığım bir yazardan, gerçekten yaşadıklarını bilmediğim ( bunu, kitabı okuduktan sonra farkına vardım) bir şairi öğrenmek güzel bir duygu.