Bir şeylere ses çıkarmak lazım bu ülkede. Çünkü bu ülkenin çoğunluğu acıya, haksızlığa, eşitsizliği karşı derin bir koma halinde. Tepki dahi gösteremiyorlar. Çünkü gördüklerini, duyduklarını anlamıyorlar. Güce tapan insanların empati ya da rasyonel bir düşünce sergilemesi beklenmezdi zaten.