Bayan Lynde geçen gün dünyanın pek de matah bir yer olmadığını söylüyordu. Ne zaman güzel bir şeyin dört gözle olmasını beklesen er ya da geç mutlaka hayal kırıklığı yaşarsın diyordu. Belki doğrudur ama bunun iyi bir tarafı da var. Kötü şeyler de her zaman beklediğin kadar kötü olmaz. Hemen hemen her seferinde çok daha iyi sonuçlanır.