Bu seriyi sadece vakit geçirmek için okudum sadece sürükleyici içinde sürekli bir olay döngüsü oluyor bana çok sıkıcı geldi bir daha olsa bir daha okurum her kitabını 1 günde okuyordum ilgimi çekiyordu ama hiç akıcı değildi.Sadece vakit geçirmek için okuyordum tavsiye etmem.