Kendime acaba ölmesini mi tercih ederdim diye soruyorum. Kendi kendime diyorum ki bir tek ölümün çaresi yok, beni terk etse iyileşirim. Ölüm korkunçtu çünkü başa gelmesi mümkündü, ayrılık ise katlanlabilirdi çünkü olacağını düşünmüyordum. Ancak diyorum ki eğer ölmüş olsa kimi kaybettiğimi ve kim olduğumu bilirdim. Artık hiçbir sey bildiğim yok. Ardımda bıraktığım hayatım tamamen altüst oldu, hani zeminin kendini yiyip bitirdiği şu depremlerde olduğu gibi, siz kaçtıkça zemin her şeyi yutarak arkanızdan yetişir. Geri dönmeniz mümkün değildir. Eviniz, köyünüz ve tüm vadi yok olmuştur. Hayatta kalsanız bile, başka hiçbir şey ayakta kalmaz, yeryüzünde kaplamış olduğunuz alan bile yok olur.