nesrintzsche

Burnunun dibinde olsa ne olacak? Seni anlamıyorsa, Ama birisi vardır ki dünyanın öbür ucunda... En ihtiyaç duyduğun anda, iki satırıyla bile olsa, Bir çırpıda yanı başında.. Mesele uzaklıklarda değil, Mesele fedakârlıkta ! Özdemir Asaf
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Beni bu güzel havalar mahvetti.." Orhan Veli Kanık
İyi ki doğmuşsun be!
Dünyada barış, insanda iyi niyet olmalı.. Lev Tolstoy
Kararmış gökyüzü, beni de aldı bak içine. youtu.be/Tn5pxNKqZyc