nesrintzsche

"Gelmem bu dünyaya asla, Olmazsan eğer sen yanımda."
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam
Ateş çok iyi bir okurdur..
Ah, yazdıklarımı okuması için ateşe armağan ettiğim zamanlar, ne iyi zamanlarmış!
Sayfa 17·Kitabı okudu
"Güneş annemdir benim, Ay ise babam... Bu parıltılı yıldızlar Kız ve erkek kardeşlerimdir benim."
Sayfa 14·Kitabı okudu
Nefretin, daha çok zehirlenmiş bir aşk olduğuna inanıyorlardı.
Sayfa 14·Kitabı okudu