Bugün, daha önce başka bir kitabım içinde bende okuyabilir miyim şeklindeki sorusunu görmezden geldiğim bir tanıdığımın, cânım kitabımla ilgili paylaşımımı görünce “Kütüphanendeyse okuyabilir miyim ?” sorusuna maruz kaldım.
Kendimi gazlayarak ilk kez birine bir şeyler bahane etmeden
“ Yanlış anlamanı istemem ama kitaplarımı paylaşmayı sevmiyorum “ dedim ve kendimi suçlu hissetmedim.
Nihayet başardım arkadaşlar. Öyle herkese kitaplarımı, benim cânım dostlarımı nasıl teslim ederim. İnsaf yahu ! :)