Ben seni çok seviyorum daha doğrusu çok seviyordum ama sen, sen bana inanmayıp beni terk ettin, bana inanmadın, güvenmedin, sana olan sevgime değer vermedin senden sonra çok değiştim ben hemde fazlasıyla çevremdekiler bunun farkında mı bilmiyorum ama ben değiştiğimin farkındayım sen bizi saçma sapan bir şey uğruna bitirdin geri dönüşü olur mu bilmiyorum, çok düşündüm inanırmısın senin için ağlamıştım hayatımda ki tüm ilkleri yaşatmıştın bana ama sonradan beni mahvetmiştin o günü hâlâ hatırlıyorum anlamsız bir şekilde, seni seviyor muyum bilmiyorum ama seni hep düşünüyorum, sen beni, bizi mahvettin .Ve bugün geriye dönüp baktığımda, kesin olarak bildiğim tek şey bu.