Fantastik ve bilimkurgu sevenler burada mı?
Okurken yaşadığım yolculuk harikaydı. Mistik bir dünya düşünün. Yaratıklar, cadılar, üstün özellikleri olan karakterlerle bir savaşa katıldığınızı hayal edin. Kitabı okumadım yaşadım resmen. Yazarın esprili anlatımıyla kitapla bütünleştiğinizi hissediyorsunuz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitabı okuduktan sonra yıllar sonra arkadaşım sandığım kişilerin aslında arkadaşım olmadığını fark ettim.
Ebedi dostluğun anlatıldığı bir kitaptı. Gerçek hayatta aslında olan ama benim karşıma çıkmayan. Arkadaşlarımız var fakat dostumuz gerçekten var mı? İşte bu kitap bu sorunun cevabı bana göre...
Ana karakterimizin adı Melis :D
Neden böyle bir giriş yaptım? Çünkü benim adım da Melis..
Bu kitabın ilgimi çekmesi işte buradan başladı. Okurken kahkahalara boğulduğum fakat birden çok yerde sinir olup bazı yerlerde üzüldüğüm de gerçekti. Kitap ilk başta bana bir gençlik kitabı gibi geldi. Kapaktan anladığım kadarıyla. Ama hem öyle hem değildi. Lise yıllarındaki bir arkadaş grubunun hikayesini anlatıyor. Paranormal bazı durumlar yaşıyorlar. Ve hayal gücü harika ilerliyor. Bence okumalısınız.
Tam bir gençlik romanı ve ben böyle kitapları çok severim. Kitap ana karakterinizin yaşadığı bir olayı anlaşmasıyla başlıyor. Ben ilk başlarda ne olduğunu anlamadım. Fragman gibi bir 1. bölümdü. Yer yer güldüğüm ve hüzünlendiğim bir kitaptı.
Yaz mevsiminde yaz vibe ı veren kitapları sevenler burada mı? Booktok ve bookstagramda çok sevilen bir kitaptı. Ben de aynı şeyi düşünüyorum bu arada. Keşke geçen yaz değil de bu yaz okusaymışım dedim...