ebrar

ebrar
@biyolcuu
18 Mart Üni. | Sosyal Bilgiler Öğrt.
Kahramanmaraş
53 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
İnsanlar neden insanlara acı vermek istiyor? Dünyada yeterince acı yokmuş gibi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tek bir şey, tek bir kişi veya makine ya da kütüphane tarafından kurtulma arayışına girme. Kendini kurtar, boğulursan en azından kıyıya doğru gittiğini bilerek ölürsün.
Ama biraz soluk almaya gerçekten ihtiyacımız var. Bilgiye gerçekten ihtiyacımız var. Ve belki bin yıl sonra, atlamak için daha küçük uçurumlar seçebiliriz.
Kitaplar unutmaktan korktuğumuz bir sürü şeyi depolandığımız kapların bir türüydü yalnızca. Hiç sihirli bir tarafları yok. Sihir sadece kitapların söylediklerinde, evrenin parçalarını nasıl dikerek bizim için giysi haline getirdiklerinde.
Mutlu olmamız için gereken her şeye sahibiz, ama mutlu değiliz. Bir şeyler eksik. Bu yüzden, kitapların faydası olabilir diye düşündüm.