a.

a.
@bize_garip_derler
Şeyhim kainata alışamadım.. Öyle pis ve çarpık ki bu devrin kavramları Normalleştirmişler kötülüğü, bencil davranmayı O kadar aşağılık olmuş ki ademoğlu Artık insanlardan daha çok seviyorum evcil hayvanları
O günden sonra ağabey hiçbir şeye bağlanmadan büyüdü. Bağ kurmak çok tehlikeli diye düşünüyordu. Sevdiğin insanlar kolayca yok olup gidebilirlerdi..
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaman her şeyin ilacı, dediler defalarca. Aslında böyle gecelerde tam aksine zamanın hiçbir şeye ilaç olmadığını idrak ediyor. Zaman acıyı derinleştirip canlandırıyor, her defasında daha yoğun biçimde..
Alıntı
Hiçbir şey sonsuza dek sürmez, hatta biz bile, bir gün toz olacağız..
Alıntı
Bütün o metanet çabasının bir darbede yıkılıp gittiğini görmek. Bu yere yatmak ve ölmek demekti..
Alıntı
Onu görmek sıfırdan başlamak anlamına geliyordu..
1000Kitap