Genel olarak güzel bir kitaptı. Yine de acemi olduğunu söylemeden geçemeyeceğim çünkü son bölümleri kitapla pek bağdaştıramadım. Mutlu bir sonu olmasıysa hoşuma gitti. Bu tarz bir kitap okumayalı uzun zaman olmuştu çünkü. Yazarın yüreğine sağlık.
Erkek FatmaÖ. R. S. · Mendirek Yayıncılık · 2015139 okunma