Yagmur

Yagmur
@blackcat_
Guess who's back
öğrenci
17 Temmuz
93 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
"Kalbim olmasaydı bende korkak olmazdım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Siz kalbi olan insanların," dedi, "size rehberlik edecek ve böylece yanlış yapmanızı engelleyebilecek bir şeyiniz var; oysa benim kalbim yok ve bu yüzden çok dikkatli olmalıyım. Oz bana bir kalp verdiğinde, bu kadar dikkat etmeme de gerek kalmayacak."
"Aşıkken dünyadaki en mutlu insan bendim, ama kalbi olmayan biri âşık olamaz."
"Ne olursa olsun," dedi Korkuluk, "ben kalp değil beyin istemeliyim; çünkü aptal biri kalbi olsa bile onunla ne yapacağını bilemez."
"Ben kalp almalıyım," diye karşılık verdi Teneke Adam, "çünkü beyin insanı mutlu edemez, oysa mutluluk dünyadaki en güzel şeydir."