📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'meleklerden biri karşıma geçip benden savaşmamı istediğinde birilerinin onu desteklemesini isterdim ben de fakat kimse yoktu. ben de şeytanın elinden tutup yürümüştüm kader köprüsünde. o köprünün halatları ben hâlâ üstündeyken kopmuş, şeytan bir anda yok olmuş, sahipsiz ipler boynuma dolanmıştı. 5 yaşında ayaklarımdan zincirlenmiş, 15 yaşımda boynumdan asılmıştım o köprünün yokluğunun bıraktığı boşlukta. hâlâ savruluyordum. hâlâ ölmüyordum.
bu ne cüret, hayat? bu ne küstahlık!'
'oysaki ben, söz geçirebilseydim zihnime eğer; önümdeki bomboş kağıda çizdiğim ilk şey
iki mavi fırça darbesi olmazdı.
ve silebilseydim bugünü dünden evvel, yarın için bu geceden uyumama gerek kalmazdı.
inan,
görebilseydim geleceğini, önceden;
ayak izlerimi sildiğim bu kaldırımlar,
bu kadar ıssız durmazdı.'