Herkesin bu dünyaya bir geliş amacı vardır.
Benimki de buymuş.
İnsanların hayatında çok önemli iki gün var.
Bir doğdukları gün.
İki sebebini öğrendikleri gün.
Doğdum çünkü birilerinin bana ihtiyacı vardı.
Doğacağım çünkü birilerinin bana ihtiyacı olacak.
6 Eylül 2019 . Ne garip, ölüm günümmüş.
Bu hayatta olmadı.Ikimizin de kedi olduğu bir hayatta görüşürüz Efe.
"Seni tekrar bulacağım
Biri sana baktığında
Serin bir yaz günü rüzgar estiğinde
Bir yerde bir kahkaha duyduğunda
Bu duyguyu hatırlayacaksın ve o ben olacağım."
Öyle bir işledi ki,Cupidon'un oku bana
Süzülemem onun hafif kanatlarıyla bile,
Öyle bir bağlanmışım ki,yükselemem
Biraz olsun sıkıcı kederimin ötesine,
Batıyorum aşkın ağır yükü altında.