Sizin küçük ama ileride büyük işler yapacağına inancı tam olan bir ferdiniz olarak bu iletiyi yazıyorum. Yaklaşık 3 yıldır buralardayım ama bu yeni açtığım hesabı biraz hepinizin kullanma amacı dışında kullanacağım. Malumunuz yksye hazırlanıyorum. İrade konusunda sıkıntılarım olsada bu halledemeyeceğim anlamına gelmiyor. Biraz varoluşsal biraz memleket biraz geçmiş biraz kişisel sancılarım olsada bunları halletmek istiyorum. Çünkü ait hissetmediğim bir yerdeyim. Bundan kurtulmanın tek yolu, koşulsuz özgürlük. Özgürlüğüm için çalışmak zorunda olmak biraz can sıkıcı gibi olsada ileride kendimle gurur duymak istiyorum. İşte bu yüzden buraya gün gün yksye kadar neler yaptığımı,ilerlememi,öğrendiklerimi,yapmak istediklerimi kısaca tüm günümü yazacağım. Size niye bunu yazıyorum bilmiyorum. Belki 18 yaşında binlerce kötülüğe,acıya maruz kalmış bir kız çocuğunun şahlanmasına şahit olmak istersiniz diye düşündüm.
Sevgi ve sağlıkla kalın...