Kitap vaad ettiği iki konu için de tatmin edici değil. İkinci şans hikayesi olduğunu söylüyor ama kitaptaki iki karakterin birbirleriyle iletişim kurmaları 130 140 sayfa sonra gerçekleşiyor ardından tekrar ikisinin ayrı ayrı hikayesine dönüyoruz ve kitabın son 30 sayfasında birdenbire çok aşık olduklarını fark ediyorlar.
Ha ben zaten dedektif kurgusu okumak için aldım diyorsanız da zaten cinayeti işleyeni en başından tahmin edebiliyorsunuz. İki karakterin ağzından ayrı ayrı bölümler var ve asla birbirleriyle iletişim kurmadıkları için zaten ortada olan gerçekler bir türlü açığa çıkmıyor.