Bu kitabın ilk yorumunu yazıyorum. Kitabın 10-17 yaş arasına hitap etiiğini düşünüyorum fakat her okursever okusun... Beğendim gerçekten zaten konusu da yazıyor genel bakışta bu yüzden uzatmıyorum
Konusu sürükleyiciydi.Çok hızlı bitiridm fakat karakter isimlerini biraz fazla saçma buldum.Deneylerin şiirleri de saçmaydı bence. Ama parasına değdiğini düşünüyorum ve öenrimi de yaparım
Dilek ŞurubuMichael Ende · Kabalcı Yayınevi · 2006590 okunma
Yazarın en beğendiğim kitaplarından biri oldu. sürükleyici ve konusu da harikaydı.
Konusu ise bir kadının trende bir adamın bir kadını boğarken görmesi. Ama bir bakıyorlar ne trende ne de trenin geçtiği güzargahta bir ceset var...Kitabın başlarında düşündüğüm ve emin olduğum kişinin katil çıkmaması beni üzmedi değil.Genelde doğru tahmin yapardım. #tavsiyeederimm
16.50 TreniAgatha Christie · Altın Kitaplar · 05,8bin okunma
Hastayken okumuştum bu kitabı beni rahatlatmıştı. Okurken çok güldüm. Aynı zamanda Şermin Yaşar'ın okuduğum ilk kitabıydı. Tavsiye eder miyim peki?
Tabii ki çok beğendim #tavsiyeederimm
Dedemin BakkalıŞermin Yaşar · Taze Kitap · 201812,9bin okunma
Zamanın durduğu bir sandık... ikiye bölünen bir krallık... Bitmeyen savaşlar...
Çok iyiydi baya sardı ve heyecanlıydı.Özellikle sonu çok şaşırtıcıydı.Sonunu okuduğumda tüylerim diken diken oldu valla donup kaldım.Tavisye ederim muutlaka mükemmel,
Zaman SandığıAndri Snaer Magnason · Domingo Yayınevi · 2019194 okunma