Yn

Vicdan gözden iyi görür/ kalp akıldan çok bilir..
1K
Reklam
Öyle güzel ölmek istiyorum ki ; iz bırakarak, gerçekten insanlar için güzel şeyler yapmış olarak, çocukların avuçlarında mutluluk olup konarak, eksikliğimi geride bırakarak ölmüş olayım.. Ölmenin bile güzel hayalleri var.. Öldüğüm de insanlar ağlasın ama en çokta benimle beraber eksikliğimi fark ettirecek şeylere ağlasın.. Birşeylerin eksikliğini farkettirecek olarak ölmek gerçekten muazzam olmalı.. Var bi hayalimiz... 🌷 En güzel sabahlar ders çalışmak başlar 🥀🌙
Din
Hayatta öncelikler varken maalesef hep bu durumdayız. Yanıbaşımızdaki güzellikleri göremeyip hep uzaktaki şeyleri hayal ederiz. Kendi eşindeki güzelliği görmeyen ama sokaktaki badanalı kadınları görenler de aynıdır. Komşunun tavuğu komşuya kaz gözükürmüş. İneklere göre otun iyisi hep dağın arkasında imiş.
İnsanlar
Allah'ım ! Dünya kirine gönlünü değdirme ! 🥀
Din
Allah'ım sen kalbime Ferahlık ver..
Din
Reklam