Öyle güzel ölmek istiyorum ki ; iz bırakarak, gerçekten insanlar için güzel şeyler yapmış olarak, çocukların avuçlarında mutluluk olup konarak, eksikliğimi geride bırakarak ölmüş olayım.. Ölmenin bile güzel hayalleri var.. Öldüğüm de insanlar ağlasın ama en çokta benimle beraber eksikliğimi fark ettirecek şeylere ağlasın.. Birşeylerin eksikliğini farkettirecek olarak ölmek gerçekten muazzam olmalı.. Var bi hayalimiz... 🌷
En güzel sabahlar ders çalışmak başlar 🥀🌙